Ontdek onze nieuwe permanenties vanaf maandag 17 november.
Op vrijdag 21 november is onze telefonische permanentie uitzonderlijk geannuleerd.
Contact
Sluit

chat Onze 6 diensten staan voor u klaar

Om uw stappen te vereenvoudigen zijn onze permanenties nu georganiseerd rond 6 frontoffice-diensten. Elke dienst behandelt precieze vragen, zodat u meteen bij het juiste team terechtkomt.

Dienst kandidaten

Dit is de juiste dienst als u zich wil inschrijven voor sociale huisvesting, uw kandidaatdossier wil bijwerken, een mutatie of transfer wil vragen, een opzeg of uittreding uit woning/garage wil melden, of in geval van overlijden binnen het gezin.

Dienst techniek

Contacteer deze dienst bij een technisch probleem in uw woning of gebouw:herstelling, schade (brand, waterschade),ontsmetting of defecte lift. Hier kan u ook eennieuwe badge aanvragen.

Dienst boekhouding

Behandelt alles rond huur en lasten: berekening, herzieningen, verbruiken, of afbetalingsplannen bij moeilijkheden. Deze dienst verwerkt ook uw wijzigingen van situatie (gezins- of inkomenssamenstelling).

Dienst sociaal

Onze maatschappelijk assistenten staan voor u klaar om u te helpen bijuw administratieve stappen en u teinformeren over uw sociale rechten.Ze werken ook samen met verschillendeorganisaties om u de juiste begeleiding teĀ  bieden.

TWEE NIEUWE DIENSTEN OM U TE HELPEN

Om nog beter op uw vragen te antwoorden, zijn twee nieuwe diensten bereikbaar tijdens de permanenties:

  • de dienst juridische, die optreedt bij juridische problemen;
  • de dienst nabijheid, die instaat voor buurtproblemen en samenleven.

Deze twee diensten ontvangen enkel op afspraak op donderdagnamiddag.

Dienst juridisch

Waakt over naleving van de regels en verbintenissen in het huurcontract en het huishoudelijk reglement (HR). Komt tussen bij gerechtelijke procedures, niet-naleving van het HR of bijzondere situaties rond bezetting van woningen en handelszaken.

Dienst nabijheid

Toegewijd aan samenleven in de wijken: preventie, bemiddeling, burenconflicten, kraken, sluikstorten, diverse hinder (lawaai, samenscholingen), veiligheidsproblemen in de gemene delen, of bij aanwezigheid van jeugdgroepen in de gebouwen.

Herinnering waar, wanneer en hoe u contact kunt opnemen met onze diensten:

Logement Bruxellois
Privacy

Deze site maakt gebruik van cookies die ervoor zorgen dat u meer gebruikservaring kunt krijgen. De informatie over cookies is opgeslagen in uw navigatie en het weergeven van de functies die u vertellen dat u de opbrengsten van uw notre website-web kunt verkennen en niet kunt helpen om de secties van de website te begrijpen die u meer interesses en nuttige functies bieden.

Privacy